I. ZÁKLADNÉ IDENTIFIKAČNÉ ÚDAJE
1/ Vstupné údaje o škole
názov:
Základná škola
adresa:
Hurbanovo, Nám. Konkolyho-Thege 2
telefón:
035 760 2541, - 4660, - 4661
fax:
035 760 4660
e-mail
zs.hurbanovo@post.sk
2/ Údaje o zriaďovateľovi
názov:
Mesto Hurbanovo
sídlo:
Hurbanovo
štatutárny orgán:
JuDr. Margita Zemková
poverený pracovník pre školstvo: Mgr.Katarína Valachová
3/ Organizačná štruktúra
Mgr. Ernest Vereš – riaditeľ školy
Mgr. Alena Melichová – zást.riaditeľa
Mgr. Marta Kováčová – zást.riaditeľa
Ing. Margita Rangelovová- vedúca ekonomicko-hosp. úseku
Terézia Kovácsová – vedúca vychovávateľka ŠKD
Mária Jarábková – vedúca školskej jedálne
PaedDr. Katarína Valachová – vých.poradkyňa
4/ Školská samospráva a poradné orgány
počet členov,
predseda
rada školy
11;
PaedDr. Oto Tóth
rodičovská rada
20;
Ing. Karol Lovász
žiacka rada
17;
Melánia Rigóová
ďalšie orgány : pedagogická rada, predmetové komisie, metodické
združenia, inventarizačná komisia, likvidačná komisia, odškodňovacia
komisia, stravovacia komisia
5/ Počet tried, oddelení ŠKD
počet tried
počet žiakov
I. stupeň
9
202
II. stupeň
12
316
oddelenia ŠKD
8
186
žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami 10
II. KONCEPČNÝ ZÁMER ŠKOLY A JEHO HODNOTENIE
1/
Charakteristika školy a jej zameranie
Škola pôsobí v malomestskom prostredí s
počtom obyvateľov okolo 8000 ľudí. Výraznú časť obyvateľov mesta
tvoria pričlenené mestské časti. Sociálna situácia rodičov je
priemerná s pomerne malým počtom rodín výrazne sociálne slabých.
Prostredie školy je silne dvojjazyčné. Približne jedna pätina žiakov
je maďarskej národnosti a ešte väčšia časť detí používa v domácom
prostredí ako dorozumievací jazyk maďarčinu. Z iných obcí dochádza
málo žiakov, oveľa viac ich dochádza z mestských častí. Súčasťou školy
je ŠKD a školská jedáleň. Kvalifikovanosť pedagogického zboru je
vysoká ( 97,14 % ). Priestorové a materiálne vybavenie školy je dobré.
Výchovno-vzdelávací proces prebiehal v 4 budovách ,
ktoré sú vo vyhovujúcom stave, sú udržiavané, esteticky zariadené a
vyhovujúce zdravotným požiadavkám. Súčasťou areálu školy sú ihriská,
školská záhrada a parková časť s oddychovými lavičkami. Škola dlhodobo
dosahuje dobré výchovno–vzdelávacie výsledky, absolventi školy úspešne
pokračujú na stredných školách, značná časť ich úspešne ukončí
vysokoškolské štúdium a dobre sa uplatní v praxi.
2/ Hlavné úlohy
vytýčené na školský rok
V dlhodobom smerovaní škola je zameraná
na:
- všestranný rozvoj osobnosti žiaka.
Výchova budúceho občana – Európana, čestného, vzdelaného,
perspektívneho, tvorivého, tolerantného, národne uvedomelého
- rozvoj telesnej výchovy a športu
- rozvoj komunikačných schopností žiakov, vrátane
cudzích jazykov
- zabezpečenie počítačovej gramotnosti žiakov
a rozvoj informatiky.
Zhruba polovica všetkých žiakov bola zapojená
do rôznych foriem pohybových aktivít aj v mimovyučovacom čase od
rekreačného športu po rôzne súťaže až po krajské majstrovstvá.
Najlepšie výsledky dosiahli žiaci v ľahkej atletike, vo volejbale,
futbale a vybíjanej. Vo všetkých uvedených športoch sa prebojovali do
majstrovstiev kraja. Najlepšie výsledky dosiahli volejbalistky zo
športovej triedy – 3. m. v krajskej súťaži.
Škola má vytvorené veľmi dobré podmienky na povinnú
telesnú výchovu ako aj na mimovyučovaciu športovú činnosť po
materiálnej aj personálnej stránke.
Žiaci okrem školskej telesnej výchovy a športovej činnosti sa
zúčastnili pohybových aktivít aj v mestskom športovom klube a v CVČ.
Už tretí rok úspešne vyvíjala svoju športovú činnosť športová trieda
zameraná na futbal a volejbal.
V rámci vyučovania slovenského jazyka sme sa
zamerali na skvalitnenie čítania a porozumenia textu. V priebehu roka
bola rozpracovaná problematika rozvoja čitateľskej gramotnosti žiakov
vo všetkých predmetoch. K skvalitneniu čítania prispelo aj čítanie
detských časopisov, ktoré si žiaci predplácali, využívali žiacke
knižnice a mestskú knižnicu. PK SJL organizovala školskú literárnu
súťaž. Žiaci našej školy sa pravidelne zapájajú do literárnych súťaží
vyhlásených rôznymi orgánmi a organizáciami. Dlhodobo dosahujú výborné
výsledky v prednese poézie a prózy. Žiaci boli vedení k získavaniu
poznatkov z rôznych zdrojov ako populárnonáučné knihy a časopisy,
slovníky, encyklopédie, rozhlas, televízia, internet a pod. Dokončieva
sa nová viacfunkčná školská knižnica. Žiaci od 3. ročníka sa učia
cudzí jazyk. Dobré výsledky dosiahli v ONj a OAj.
Škola má 3 učebne výpočtovej techniky,
zakúpili sa výukové programy, CD a DVD nosiče. V 7. a 9. ročníku sa
informatika vyučovala v rámci rozširujúcich hodín, v ostatných
ročníkoch v rámci technickej výchovy, ako nepovinný predmet alebo v
rámci krúžku. Trikrát do týždňa žiaci mali po 2 hodinách popoludní
voľný prístup na internet pod dohľadom pedagóga. Zariadili sme učebňu
na premietanie dataprojektorom. Všetci pedagogickí zamestnanci
absolvovali rôzne stupne školení z ovládania a využívania IKT v
školskej praxi. Dvaja pedagógovia majú osvedčenie ako správcovia
siete, traja ukončili dvojročné špecializačné inovačné štúdium
zamerané na využívanie IKT a jedna učiteľka ukončila štúdium
informatiky na vysokej škole.
3/ Zapojenie do
projektov
Názov projektu
Cieľ projektu
Adamko hravo-zdravo
Projekt je zameraný na skvalitnenie života detí a rodiny v duchu
zámerov deklarovaných v Národnom programe podpory zdravia SR.
Cesta k emocionálnej zrelosti
Projekt je zameraný na sebauvedomenie dospievajúcich detí, na
predchádzanie akýchkoľvek závislostí, dramatických zmien vo vývoji.
Cieľom je, aby dospievajúci mladý človek dokázal bez väčších kríz
preklenúť obdobie vlastného dospievania, vedel odolávať negatívnym
vplyvom okolia.
Elektronizácia a revitalizácia Projekt je zameraný na
budovanie ústrednej školskej knižnice
školskej knižnice
napojenej cez internet na významné knižnice. Knižnica má slúžiť aj
na vyučovacie hodiny, literárne súťaže, besedy. Súčasťou má byť
čitáreň a vybavenie audiovizuálnou technikou. Cieľom je
spopularizovanie čítania pre žiakov.
Správaj sa normálne
Projekt realizovaný v spolupráci s políciou zameraný na boj
s kriminalitou, výchovu budúcich slušných občanov.
Zdravie v školách
Projekt je zameraný na výchovu ku zdraviu, prevenciu civilizačných
ochorení, rozvíjanie komunitnej spolupráce v podpore zdravia.
Skvalitňovanie psychosociálnej klímy na školách.
Školy pre budúcnosť
Projekt zameraný na podporu pozitívnych trendov vo vyučovaní.
"Drotárske remeslo
Cieľom je zmena spôsobu učenia a jeho obsahu.
dnes a voľakedy"
III. ANALÝZA VÝCHOVNO-VZDELÁVACÍCH VÝSLEDKOV
1/
Prospech
Hodnotenie prospechu odráža vedomostnú úroveň
žiakov. Hodnotíme ju ako dobrú až priemernú.
K podobnému zisteniu sa dopracovala aj školská inšpekcia a podobné
výsledky dosahujeme aj
v MONITORE 9. Žiaci bez väčších problémov pokračujú v štúdiu na
stredných školách a prevažná väčšina z nich sa úspešne uplatňuje v
živote. Tieto výsledky nám umožňuje dosahovať materiálno technické a
personálne vybavenie školy. V podstate dobrá kvalifikovanosť
vyučovania, skúsení a odborne dobre pripravení pedag. zamestnanci,
zodpovedný prístup k práci a v podstate dobrá spolupráca s rodičmi.
Priemerný prospech žiakov za hodnotený šk. rok bol 1,74
stupňa, o 4 stotiny horší ako vlani. Na roč. 1.-4. je to 1,47 na roč.
5.-9. – 2,19 stupňa.
Na roč. 5.-9. bolo 50 žiakov s čistými jednotkami.
Žiakov, ktorí nemajú samé jednotky, ale od 2 nemajú horšiu známku je
75, ale máme 91 žiakov, ktorí majú aspoň 1 štvorku, čo považujeme za
vysoký počet z 316 žiakov.
Neprospeli 5 žiaci 1 žiačka zo 4 predmetov, ostatní
majú možnosť vykonať opravnú skúšku. Po opravnej skúške všetci štyria
prospeli.
Na začiatku školského roka sa z predmetov SJL a M
uskutočnili vstupné previerky vo všetkých triedach na ročníkoch 5.-9.
a boli vykonané javové analýzy výsledkov. I keď opatrenia na
odstránenie nedostatkov v písomnej podobe neboli formulované,
vyučujúci vo svojej práci vychádzali z výsledkov uskutočnených analýz.
Požiadavky učebných osnov boli realizované vo všetkých
predmetoch a vo všetkých ročníkoch.
Vedomostné štandardy sa vo väčšine využívali, no musia
sa stať stálymi komparatívnymi dokumentmi vo výchovno-vyučovacom
procese. Zamerali sme sa na rozvoj logického myslenia, tvorivosti a
samostatnosti žiakov. Napriek tomu sa vyskytli vyučovacie hodiny, kde
tvorivosť, samostatnosť a aktivita žiakov nebola využitá, namiesto
toho dominoval riadený rozhovor v réžii učiteľa, čo malo za následok,
že žiaci strácali záujem o vyučovaciu hodinu.
Čitateľská gramotnosť uvedomelo sa realizovala hlavne
na hodinách SJL, v ostatných predmetoch skôr náhodne. V záujme
skvalitnenia čítania PK jazykov a MZ na roč. 1.-4. vypracovali
metodiku rozvoja a hodnotenia čitateľských schopností žiakov. Na
ročníkoch 1.-4. to bolo zamerané na čítanie s porozumením, na roč.
5.-9. na techniku čítania. Nie všade sa tomu venovala náležitá
pozornosť, niekedy sa to žiaľ podceňovalo. V čitateľských
schopnostiach žiakov sú veľké rozdiely. S cieľom zlepšiť úroveň
čítania žiaci boli vedení k odberu detských časopisov. Na roč. 5.-9.
slovenské detské časopisy odoberá 157 žiakov, anglické 112 a nemecké
40, na roč.1.-4. 204 ks, každý žiak.
Na vyučovacích hodinách sú žiaci vedení k čítaniu veku
primeraných kníh.
Formy a metódy motivácie a kontroly sú u jednotlivých vyučujúcich
rozdielne, čo je pozitívne. Žiaci navštívili mestskú a okresnú
knižnicu, mnohí sú pravidelnými návštevníkmi knižnice. Vypožičiavajú
si knihy aj v školských knižniciach. V priebehu šk. roka v knižnici na
roč. 1.-4. bolo 274 výpožičiek, na roč.5.-9. 230 výpožičiek.
Považujeme to za nedostatočné, ale je tu aj objektívna príčina,
nevhodné priestory a nedostatok aktuálnych kníh.
Na škole prebehol 2. ročník domácej literárnej súťaže.
Bolo ocenených 12 prác. Žiaci sa pravidelne zúčastňujú súťaží v
umeleckom prednese a literárnych súťaží, kde dosahujú pekné výsledky.
Za nedostatok považujeme, že žiaci nie sú vedení k žurnalistickým
pokusom. Na škole je mnoho žiakov, ktorí na to majú vynikajúce
predpoklady. Odvážnejší a úspešnejší sú v tomto smere na roč. 1.-4. Na
roč. 1.-4. vyšlo 1 číslo školského časopisu Zvonček.
Laboratórne práce, praktické cvičenia, predpísané
písomné práce a kontrolné diktáty boli realizované. Neboli vypracované
jednotné kritériá na hodnotenie laboratórnych prác a vyskytli sa
určité nedostatky aj pri využívaní kontrolných diktátov.
Jedným z garantov úrovne výchovno-vzdelávacieho procesu
mali byť metodické orgány. Na škole pracovalo 5 PK a 2 MZ. Zaoberali
sa zásadnými a aktuálnymi otázkami ako sú realizácia UO, využívanie
štandardov pri hodnotení vedomostí žiakov, hodnotenia vedomostí žiakov
objektivizujúcimi prostriedkami, hodnotenie vstupných previerok,
využívanie IKT vo vyučovaní, organizovanie a hodnotenie súťaží a
množstvom ďalších problémov, ktoré bolo treba riešiť.
Nedostatkom bolo, že zo strany vedenia školy neboli
delegované väčšie kompetencie a zodpovednosť na metodické orgány a ich
vedúcich za úroveň vyučovania a vedomostí žiakov v predmetoch
spadajúcich do pôsobnosti metodického orgánu.
Nekonali sa hospitácie vedúcich metodických orgánov na
vyuč. hodinách, na analýzu previerok, kontrolných diktátov
nenadväzovali konkrétne opatrenia na odstránenie nedostatkov, v
plánoch metod. orgánov chýbala analýza stavu v jednotlivých
predmetoch. I keď niektoré metodické orgány sa snažili pracovať
zodpovedne a vykonali kus užitočnej práce, ich činnosť bola značne
rozptýlená, nesústreďovala sa na riešenie podstatných problémov a
preto v nej bolo hodne formalizmu. Na základe tohto pohľadu činnosť
metodických orgánov považujeme za málo efektívnu.
Vyhodnotenie prospechu za 2. polrok šk. r.
2006/2007
ročník |
trieda |
počet
žiakov |
dosiahnutý prospech |
P |
% |
N |
% |
Neklasif. |
% |
8. |
c |
27 |
26 |
96,30 |
1 |
3,70 |
- |
- |
spolu |
21 |
518 |
517 |
99,80 |
1 |
0,19 |
- |
- |
tabuľka č. 1
Porovnávacia tabuľka dochádzky a prospechu
školský rok |
2004/2005 |
2005/2006 |
2006/2007 |
priemerný počet vymeškaných hodín na žiaka |
87,20 |
95,63 |
91,74 |
priemerný prospech za školu |
1,74 |
1,70 |
1,74 |
tabuľka č. 2
Vyhodnotenie prospechu za jednotlivé predmety v
šk. r. 2006/2007
|
Dosiahnutý
priemerný prospech |
|
predmety: |
ročník: |
SJL |
M |
AJ |
NJ |
D |
Z |
Pr |
F |
Ch |
MJ |
2. |
1,53 |
1,32 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
3. |
1,59 |
1,63 |
1.02 |
1.21 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4. |
1,73 |
1,93 |
1.07 |
1.69 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5. |
2,24 |
2,31 |
1,56 |
2,47 |
1,51 |
1,92 |
1,93 |
- |
- |
- |
6. |
2,38 |
2,60 |
1,77 |
2,39 |
2,38 |
2,26 |
1,99 |
2,31 |
- |
- |
7. |
2,51 |
2,69 |
1,83 |
2,34 |
2,19 |
2,18 |
2,09 |
2,59 |
- |
- |
8. |
2,43 |
2,74 |
1,92 |
2,62 |
2,32 |
2,28 |
2,35 |
2,51 |
2,37 |
- |
9. |
2,14 |
2,70 |
2,20 |
2,47 |
2,13 |
2,17 |
1,80 |
2,39 |
2,11 |
- |
2.-9. |
2,07 |
2,24 |
1,62 |
2,17 |
2,11 |
2,16 |
2,03 |
2,45 |
2,24 |
- |
tabuľka č. 3
2/
Správanie
Správanie sa žiakov školy hodnotíme ako
celkove dobré. Prevažná väčšina žiakov má slušné správanie
v škole aj mimo školy. Nič na tom nemení ani to, že niektorý rok sa
vynorí viac problémových žiakov, inokedy menej. Aj v tomto šk. roku sa
vyskytlo viac žiakov, ktorých správanie nebolo v súlade
so školským poriadkom. Väčšinou to boli žiaci , ktorí boli výchovne
zanedbaní, alebo veľmi benevolentne vychovávaní v domácom prostredí,
alebo rodičia na nich výchovne nestačili a preto v týchto prípadoch
boli neúčinné aj pohovory pedagógov s rodičmi.
Na začiatku šk. roka všetci žiaci boli oboznámení so
školským poriadkom a rodičia na prvej schôdzi RZ. V tomto školskom
roku sme sa viac zamerali na pozitívnu motiváciu žiakov. Bolo
udelených viac pochváľ a ocenení jednak triednymi učiteľmi ako aj
riaditeľom školy. Diplomami, knižnými odmenami a inými vecnými darmi
na konci šk. roka bolo odmenených 219 žiakov.
Nedostatkom bolo, že sme nemali vypracované kritériá na udeľovanie
výchovných opatrení. V uplynulom, šk. roku zhoršenú známku zo
správania na 2.stupeň malo 7 žiakov / 1 na roč. 1.-4./ a na 3. stupeň
5 žiaci. V predchádzajúcom šk. roku to boli 4 žiaci na 2. stupeň.
Prehľad o správaní žiakov za školský rok
2006/2007
ročník / počet |
znížená známka zo
správania |
poznámka |
2. stupeň |
3. stupeň |
4. stupeň |
2. roč. / 1 |
1 |
- |
- |
|
5. roč. / 1 |
1 |
- |
- |
|
7. roč. / 1 |
1 |
- |
- |
|
8. roč. / 8 |
4 |
4 |
- |
|
9. roč. / 1 |
- |
1 |
- |
|
spolu |
7 |
5 |
0 |
|
tabuľka č. 4
3/ Dochádzka
Dochádzka žiakov aj v tomto
školskom roku bola neuspokojivá, hoci od predchádzajúceho šk. roka
o niečo lepšia. Na 1 žiaka pripadá 92,26 zameškaných hodín / v šk,.r.
2005/2006 - 95,63 /. Na roč. 1.-4. na 1 žiaka pripadá 70,88 hod. na
roč. 5.-9. je to 98,72 hod.
Najhoršiu dochádzku mali : 8.c - 145,56 h/ž
9.c - 130,56 h/ž
8.b - 122,83 h/ž
Nad 100 h. mali ešte: 9.b – 112,38., 8.a – 115,15 ., 7.a – 109,52.,
9.a – 103.
Neospravedlnených hodín bolo 474 / 23 na roč. 1.-4. a 451 na roč.
5.-9./.
Hodiny boli vymeškané v prevažnej väčšine kvôli chorobe alebo pre iné
závažné rodinné problémy. Žiaci s vyššou neospravedlnenou absenciou
mali zhoršenú známku zo správania. Vysoký počet vymeškaných hodín do
značnej miery ovplyvnil aj prospech žiakov. Len málo žiakov bolo
takých, ktorí sa učivo dôkladne doučili.
Prehľad dochádzky žiakov za školský rok 2006/2007
ročník |
trieda |
počet žiakov |
počet vymeškaných
hodín |
ospravedlnené |
neospravedlnené |
1. |
A |
22 |
1177 |
0 |
|
B |
21 |
1230 |
0 |
2. |
A |
25 |
1961 |
0 |
|
B |
24 |
1516 |
23 |
3. |
A |
20 |
1402 |
0 |
|
B |
22 |
1427 |
0 |
|
C |
23 |
1618 |
0 |
4. |
A |
24 |
1892 |
0 |
|
B |
20 |
1999 |
0 |
5. |
A |
24 |
2333 |
0 |
|
B |
27 |
2336 |
0 |
6. |
A |
26 |
1894 |
1 |
|
B |
28 |
2646 |
6 |
7. |
A |
29 |
3153 |
23 |
|
B |
29 |
2512 |
0 |
8. |
A |
26 |
2874 |
120 |
|
B |
23 |
2795 |
57 |
|
C |
27 |
3804 |
126 |
9. |
A |
28 |
2904 |
0 |
|
B |
24 |
2579 |
118 |
|
C |
25 |
3264 |
0 |
spolu za školu |
21 |
518 |
47 316 |
474 |
priemer na
žiaka |
|
|
91,35 |
0,91 |
tabuľka č. 5
4/
Olympiády, súťaže
Súčasťou výchovno – vzdelávacieho procesu bola aj práca s
talentovanými žiakmi, ich príprava a účasť na súťažiach rôzneho
zamerania. V tejto oblasti dosahujeme dlhodobo dobré výsledky, ktoré
tvoria súčasť dobrej vizitky školy. Poskytuje možnosť pozitívnej
motivácie za dosiahnuté výsledky. Súťaživosť je prirodzená vlastnosť
detí, pri ktorej sa naučia prekonávať aj prekážky a zažívajú radosť z
úspechu. V minulom šk. roku za dosiahnuté úspechy v rôznych súťažiach
bolo odmenených 42 % zo všetkých žiakov od 1. roč. Tieto výsledky
dávajú odpoveď aj na opodstatnenosť podpory záujmovej činnosti
vzdelávacími poukazmi. I keď tu sú ešte značné rezervy.
V minulom šk. roku sa naši žiaci zapojili do
nasledovných súťaží, kde dosiahli aj úspechy.
P. č. |
Meno a priezvisko |
Trieda |
Názov súťaže |
Umiestnenie |
Okresné kolo |
Krajské kolo |
Celoslov. kolo |
|
|
|
MO |
|
|
|
1. |
Patrik Miškovič |
V.A |
|
8. |
|
|
2. |
Kristián Gerencséry |
VI.B |
|
1. |
|
|
3. |
Nina Homolová |
VI.A |
|
42.-N |
|
|
4. |
Krištóf Szabó |
VI.B |
|
54.-N |
|
|
5. |
Matej Hamran |
VII.B |
|
6. |
|
|
6. |
Veronika Ballová |
VIII.B |
|
13.-N |
|
|
7. |
Romana Šnejdrlová |
VIII.B |
|
26.-N |
|
|
8. |
Dorota Verébová |
VIII.B |
|
35.-N |
|
|
9. |
Tomáš Košlab |
IX.A |
|
1. |
5. |
|
10. |
Katarína Dudášová |
IX.A |
|
2. |
12. |
|
11. |
Denisa Vargová |
IX.A |
|
16. |
|
|
12. |
Renata Jóbová |
IX.A |
|
27.-N |
|
|
|
|
|
FO |
|
|
|
13. |
Veronika Kenderová |
IX.A |
kat. E |
3. |
16. |
|
|
|
|
ChO |
|
|
|
14. |
Denisa Vargová |
IX.A |
|
6. |
účasť |
|
15. |
Veronika Kenderová |
IX.A |
|
10. |
|
|
16. |
Katarína Dudášová |
IX.A |
|
23.-N |
|
|
|
|
|
BiO |
|
|
|
|
ZŠ Hurbanovo |
|
kat. E |
2. |
|
|
17. |
Karin Hamarová |
IX.A |
kat. C |
15. |
|
|
18. |
Veronika Ballová |
VIII.B |
|
21. |
|
|
19. |
Gabriela Ondrišáková |
IX.A |
|
24. |
|
|
20. |
Viktória Vargová |
VIII.B |
|
25. |
|
|
21. |
Matej Hamran |
VII.B |
kat. D |
2. |
|
|
22. |
Szabolcs Lovász |
VI.B |
|
32. |
|
|
23. |
Krištof Szabó |
VI.B |
|
34. |
|
|
24. |
Kristián Gerencséry |
VI.B |
|
40. |
|
|
25. |
Alexandra Jávorková |
VI.A |
|
43. |
|
|
|
|
|
ONJ |
|
|
|
26. |
Sarah Pšenáková |
VII.B |
kat.1A |
5. |
|
|
27. |
Denisa Vargová |
IX.A |
kat.1.B |
5. |
|
|
|
|
|
OAJ |
|
|
|
28. |
Patrik Miškovič |
V.A |
kat. 1.A |
7. |
|
|
29. |
Tomáš Košlab |
IX.A |
kat. 1.B |
3. |
N |
|
|
|
|
Pytagoriáda |
|
|
|
30. |
Tatiana Ďurčovičová |
III.C |
|
20. |
|
|
31. |
Regina Šťastová |
III.C |
|
N |
|
|
32. |
Gabriela Krišková |
IV.B |
|
N |
|
|
33. |
Kamil Pšenák |
IV.A |
|
N |
|
|
34. |
Renáta Mihalíková |
V.A |
|
14. |
|
|
35. |
Patrik Miškovič |
V.A |
|
N |
|
|
36. |
Karin Gogolová |
V.A |
|
N |
|
|
37. |
Kristián Gerencséry |
VI.B |
|
N |
|
|
38. |
Nikoleta Bartová |
VII.A |
|
N |
|
|
39. |
Matej Hamran |
VII.B |
|
N |
|
|
40. |
Katarína Jedličková |
VII.A |
|
N |
|
|
41. |
Sandra Provazníková |
VII.B |
|
N |
|
|
42. |
Veronika Ballová |
VIII.B |
|
9. |
|
|
43. |
Richard Kriška |
VIII.B |
|
19. |
|
|
44. |
Kristína Tóthová |
VIII.B |
|
N. |
|
|
45. |
Romana Šnejdrlová |
VIII.B |
|
N. |
|
|
46. |
Peter Kriška |
VIII.B |
|
N. |
|
|
47. |
Dávid Bílek |
VIII.B |
|
N. |
|
|
|
|
|
Umelecký
prednes HK |
|
|
|
48. |
Marek Kajan |
V.B |
próza II. |
1. |
3. |
|
49. |
Viktória Kasášová |
VI.B |
próza II. |
3. |
|
|
50. |
Peter Kriška |
VIII.B |
próza III. |
1. |
účasť |
|
51. |
Vladimír Rolník |
IX.B |
poézia III. |
1. |
účasť |
|
|
|
|
Európa v škole |
|
|
|
52. |
Kaššovicová Brenda |
VII.A |
lit. časť |
3. |
|
|
53. |
Szabolcs Lovász |
VI.B |
výtv. časť |
2. |
|
účasť |
|
|
|
Šaliansky
Maťko |
|
|
|
54. |
Nikoleta Vargová |
III.C |
|
3. |
|
|
|
|
|
Vesmír očami
detí |
|
|
|
55. |
Mária Danihelová |
VII.A |
|
práca
víťazná |
|
účasť |
56. |
Michaela Hamranová |
V.B |
|
práca
ocenená |
|
|
|
|
|
Rozprávkové vretienko |
|
|
|
57. |
Peter Kriška |
VIII.B |
II. kat. |
|
|
9. |
58. |
Gabriela Krišková |
IV.B |
I. kat. |
2. |
|
|
59. |
Liliana Bednárová |
VI.A |
II.kat. |
|
|
|
|
|
|
Slávik
Slovenska |
|
|
|
60. |
Marek Kajan |
V.B |
II. kat. |
1. |
|
účasť |
|
|
|
GeO |
|
|
|
61. |
Tomáš Košlab |
IX.A |
|
2. |
1. |
10. |
62. |
Nina Homolová |
VI.A |
|
7. |
|
|
63. |
Kristián Gerencséry |
VI.B |
|
14. |
|
|
64. |
Patrik Miškovič |
V.A |
|
12. |
|
|
|
|
|
Šport |
|
|
|
65. |
žiačky |
|
beh 4x 60 m |
1. |
4. |
|
66. |
žiaci |
|
Beh M.Zavarskej |
1. |
|
|
67. |
družstvo chlapci |
|
ľahká atletika |
1. |
5. |
|
68. |
družstvo dievčatá |
|
ľahká atletika |
4. |
|
|
69. |
družstvo dievčatá |
|
minivolejbal |
3. |
účasř |
|
70. |
družstvo dievčatá |
|
vybíjaná |
1. |
5. |
|
71. |
družstvo dievčatá |
|
minifutbal |
3. |
|
|
72. |
družstvo chlapci |
|
volejbal |
5. |
|
|
73. |
družstvo dievčatá |
|
volejbal |
6. |
|
|
|
|
|
futbal |
|
|
|
74. |
družstvo chlapci |
|
turnaj o pohár star. |
2. |
|
|
75. |
družstvo chlapci |
|
vianočný turnaj |
1. |
|
|
|
|
|
ĽA -jednotlivci |
|
|
|
76. |
Roman Varga |
IX.B |
60 m beh |
5. |
|
|
77. |
Richard Pastorek |
VIII.C |
300 m beh |
1. |
3. |
|
78. |
Attila Novák |
VIII.C |
300 m beh |
3. |
14. |
|
79. |
Michal Zahorec |
VIII.A |
300 m beh |
10. |
|
|
80. |
Richard Pastorek |
VIII.C |
1000 m beh |
2. |
8. |
|
81. |
Roderik Szántó |
VII.B |
1000 m beh |
11. |
18. |
|
82. |
Peter Tamaškovič |
VIII.C |
1000 m beh |
18. |
|
|
83. |
Michal Zahorec |
VIII.A |
1000 m beh |
|
17. |
|
84. |
Roman Varga |
IX.B |
skok do diaľky |
1. |
8. |
|
85. |
Peter Sivok |
VIII.C |
skok do diaľky |
|
15. |
|
86. |
Attila Novák |
VIII.C |
skok do diaľky |
9. |
|
|
87. |
Tomáš Zajac |
IX.C |
skok do diaľky |
11. |
|
|
88. |
Peter Sivok |
VIII.C |
skok do výšky |
2. |
|
|
89. |
Roderik Szántó |
VII.B |
skok do výšky |
|
17. |
|
90. |
Michal Zahorec |
VIII.A |
skok do výšky |
7. |
16. |
|
91. |
Róbert Péntek |
IX.C |
vrh guľou |
4. |
15. |
|
92. |
Michael Kurčík |
VIII.C |
vrh guľou |
4. |
12. |
|
93. |
Peter Sivok |
VIII.C |
vrh guľou |
9. |
|
|
94. |
Peter Tamaškovič |
VIII.C |
kriket. |
8. |
9. |
|
95. |
Michael Kurčík |
VIII.C |
kriket. |
11. |
17. |
|
96. |
Róbert Péntek |
IX.C |
kriket. |
19. |
20. |
|
97. |
Romana Šnejdrlová |
VIII.B |
60 m beh |
3. |
|
|
98. |
Ľudmila Gogolová |
IX.C |
300 m beh |
3. |
|
|
99. |
Natália Paličková |
VIII.B |
300 m beh |
9. |
|
|
100. |
Karin Gogolová |
V.A |
300 m beh |
14. |
|
|
101. |
Nikola Bartová |
VII.A |
800 m beh |
9. |
|
|
102. |
Patrícia Jányová |
VII.A |
800 m beh |
11. |
|
|
103. |
Natália Paličková |
VIII.B |
skok do diaľky |
1. |
|
|
104. |
Romana Šnejdrlová |
VIII.B |
skok do diaľky |
4. |
|
|
105. |
Brenda Kaššovicová |
VII.A |
skok do výšky |
4. |
|
|
106. |
Rebeka Klingová |
VIII.B |
skok do výšky |
7. |
|
|
107. |
Kristína Tóthová |
VIII.B |
vrh guľou |
8. |
|
|
108. |
Kristína Juhászová |
VIII.A |
vrh guľou |
11. |
|
|
109. |
Kristína Juhászová |
VIII.A |
kriket. |
5. |
|
|
110. |
Roderik Szántó |
VII.B |
cezpoľný beh |
1. |
|
|
111. |
Júlia Csutorásová |
VI.A |
cezpoľný beh |
3. |
|
|
112. |
Richard Pastorek |
VIII.C |
cezpoľný beh |
|
6. |
|
113. |
Karin Gogolová |
V.A |
cezpoľný beh |
|
3. |
|
114. |
Marek Šulák |
III.B |
cezpoľný beh |
|
3. |
|
115. |
Peter Kriška |
VIII.B |
cezpoľný beh |
8. |
|
|
116. |
Manuela Kajanová |
VI.A |
cezpoľný beh |
5. |
|
|
tabuľka č. 6
5/ Počet zapísaných
a prijatých žiakov do 1. ročníka
zapísaných žiakov |
prijatých žiakov |
49 |
35 |
tabuľka č. 7
6/ Počet žiakov prijatých do 1.
ročníka SŠ a 8 - ročné gymnázium
Školu opustilo 79 končiacich žiakov, jeden v
7. ročníku. 58 z nich bolo prijatých na stredné školy končiace
maturitnou skúškou. Z nich 17 na gymnáziá /1 na bilinguálne/, 37 na
stredné odb. školy a 4 a SOU s maturitou. Na SOU – na učebné odbory
boli prijatí 19 žiaci, 2 nepokračujú ďalej v štúdiu.
Proces rozmiestnenia bol dobre organizovaný. Výchovná poradkyňa mala
určené konzultačné hodiny pre žiakov aj pre rodičov.
Na informáciu žiakov slúžili nástenné noviny,
publikácia „Pred štartom na strednú školu, účasť na dňoch otvorených
dverí na stredných školách, účasť výchovnej poradkyne na rodičovských
združeniach deviatych tried, žiaci k tomuto cieľu využívali internet.
Výchovná poradkyňa spolupracovala s psychologičkou a špeciálnou
pedagogičkou a v prípade potreby ich aj usmerňovala. Dokumentácia
integrovaných žiakov bola kompletná. Výchovné poradenstvo na škole
bolo na dobrej úrovni.
OGY |
G |
OA |
SOŠ |
SOU |
UŠ |
neprijatí |
- |
17 |
- |
37 |
4 |
19 |
2 |
tabuľka č. 8
7/ Počet žiakov,
ktorí ukončili povinnú školskú dochádzku
tabuľka č. 9
8/ MONITOR 9, %
úspešnosti
V monitore dosiahli naši žiaci priemerné výsledky.
V bodovom hodnotení :
|
slovenský
priemer |
priemer školy |
rozdiel |
SJL |
20,1 b |
20,6 b |
+0,5 |
M |
18,4 b |
16,7 b |
-1,7 |
tabuľka č. 10
V percentuálnom hodnotení :
|
slovenský
priemer |
priemer školy |
rozdiel |
SJL |
67,1 % |
68,6 % |
+1,5 % |
M |
61,2 % |
55,6 % |
-5,6 % |
tabuľka č. 11.
Testovania sa zúčastnilo 76 žiakov 9. ročníka, z toho 1 integrovaný
žiak.
IV. ZAMESTNANCI ŠKOLY
1/
|
|
Počet |
pedagogickí |
|
35 |
|
kvalifikovaní |
34 |
|
nekvalifikovaní |
1 |
|
odbornosť vyučovania |
90,09 % (tabuľka č. 13) |
|
I. kvalifikačná skúška |
31 |
|
II. kvalifikačná skúška |
- |
|
na dobu určitú |
34 |
|
na dobu neurčitú |
1 |
|
začínajúci pedagog. zam. |
Mgr. Ďurišová |
|
uvádzajúci pedagog. zam. |
Mgr. Barteková |
|
učitelia I. stupňa |
10 - všetci kvalifikovaní |
|
učitelia II. stupňa |
17 - 1 nekvalifikovaný |
|
vychovávatelia ŠKD |
8 |
|
učitelia na čiast. úväzok |
7 |
nepedagogickí |
|
14 |
|
zamestnanci so ZPS podľa zákona |
2 |
tabuľka č. 12
Odbornosť vyučovania predmetov v šk. r. 2006/2007
Ročník/
predmet |
SJL |
AJ |
NJ |
D |
Z |
M |
Pr |
F |
Ch |
MJ |
1. |
100 % |
- |
- |
- |
- |
100 % |
- |
- |
- |
- |
2. |
100 % |
- |
- |
- |
- |
100 % |
- |
- |
- |
- |
3. |
100 % |
0 % |
100 % |
- |
- |
100 % |
- |
- |
- |
- |
4. |
100 % |
50 % |
100 % |
- |
- |
100 % |
- |
- |
- |
- |
5. |
100 % |
50 % |
0 % |
0 % |
100 % |
100 % |
100 % |
- |
- |
- |
6. |
100 % |
66,6 % |
100 % |
0 % |
100 % |
100 % |
100 % |
100 % |
- |
- |
7. |
100 % |
50 % |
100 % |
5 % |
100 % |
100 % |
100 % |
100 % |
- |
- |
8. |
100 % |
50 % |
50 % |
100 % |
100 % |
100 % |
100 % |
100 % |
100 % |
- |
9. |
100 % |
50 % |
50 % |
100 % |
100 % |
100 % |
100 % |
100 % |
100 % |
- |
tabuľka č. 13
2/ Ďalšie vzdelávanie zamestnancov
Ďalšie vzdelávanie pedagogických zamestnancov sa
uskutočňovalo formou individuálneho štúdia. Dve učiteľky študovali
diaľkove, jedna v priebehu šk. roka ukončila štúdium informatiky. Dve
učiteľky navštevovali štúdium pre vedúcich zamestnancov. Štyri
učiteľky sa zúčastnili školenia v rámci Národného projektu ďalšieho
vzdelávania pedagogických zamestnancov v oblasti komunikačných
zručností, štyri učiteľky absolvovali prípravu na vyučovanie etickej
výchovy, 1 uč. - Cabri geometria
2 uč. – Tvorba projektov
3/ Odber odbornej literatúry
Pre pedagogických zamestnancov škola odoberá odborné a rezortné
časopisy:
druh |
počet kusov |
Učiteľské noviny |
2 |
Škola, manažment, ekonomika, legislatíva 1 |
1 |
Pedagogické rozhľady |
1 |
Geografia |
1 |
Historická revue |
1 |
Vychovávateľ |
1 |
Naša škola |
1 |
Ako na počítač |
1 |
Múzy v škole |
1 |
Obzory matematiky, fyziky a informatiky |
1 |
Právny kuriér |
1 |
tabuľka č. 14
V. KONTROLNÁ ČINNOSŤ
1/ Výsledky štátnej školskej inšpekcie :
Dôležitým medzníkom v činnosti školy bola v tomto
roku uskutočnená komplexná inšpekcia. Komplexnú inšpekciu sme nemali
takmer 2 desaťročia a tak sa vplyvom internej racionalizácie a
selekcie niektoré veci podcenili, ktoré nám inšpekcia vytkla. Napriek
tomu, že škola desaťročia fungovala vlastne na vlastné svedomie,
výrazné a podstatné nedostatky sa neobjavili. Súhrnné hodnotenie znie:
Celkovo dosahuje škola dobrú úroveň, lepšiu v porovnaní s výsledkami
základných škôl v Slovenskej republike a
v pôsobnosti Školského inšpekčného centra Nitra v šk. roku 2005/2006.
Hodnotenie pozitívne, povzbudzujúce a motivujúce do ďalšej práce.
Hodnotiaca správa bola na pedagogickej rade prejednaná, boli prijaté
opatrenia na odstránenie nedostatkov, o ich realizácii Školské
inšpekčné centrum v Nitre bolo informované 30. júna 2007. Niektoré
opatrenia boli už splnené, v plnení ďalších budeme pokračovať v šk.
roku 2007/2008.
2/ Vyhodnotenie kontrolnej a hospitačnej činnosti vedením školy
Kontrolná činnosť bola zameraná na
plnenie požiadaviek učebných osnov a využívania vzdelávacích
štandardov, na plnenie úloh vyplývajúcich z celoročného plánu práce
školy, na úroveň vyučovacích hodín, efektívne využívanie pracovného
času, na výchovné pôsobenie triedneho učiteľa a na výchovnú činnosť
ŠKD. V rámci hospitácií sme sa zvlášť zamerali na úroveň vyučovania
cudzích jazykov, na uplatňovanie kumunikatívneho princípu v slovenskom
jazyku a na úroveň čítania. Zvláštnu pozornosť sme venovali využívaniu
podmienok na telovýchovnú a športovú činnosť. Riaditeľ školy
uskutočnil 34 hospitácií, zástupcovia riad. spolu 42. Do kontrolnej
činnosti neboli zapojené metodické orgány, následné hospitácie sa
uskutočňovali sporadicky, nedostatky boli aj v pravidelnosti
kontrolnej činnosti, napriek tomu že plán kontrolnej činnosti bol
vypracovaný reálne. Napriek uvedeným nedostatkom vnútroškolská
kontrola bola efektívna. Dodržiaval sa a využíval sa pracovný čas,
pedagógovia sa pripravovali na vyučovanie a na výchovnú činnosť,
efektívne sa pracovalo s talentovanými žiakmi, pozornosť sa venovala
integrovaným žiakom a žiakom zo znevýhodneného prostredia, správanie
žiakov bolo v podstate slušné, realizovali sa úlohy z celoročného
plánu vo výchovnej aj vzdelávacej činnosti.
Integračným prostriedkom života v škole boli pedagogické a pracovné
porady. Slúžili na výmenu skúseností, vzájomné informácie, hodnotenie
práce a nanášanie nových úloh vyplývajúcich z celoročného plánu školy
a priebežnej praxe. V tomto šk. roku sa uskutočnilo 5 pedagogických
rád a 8 pracovných porád. Hlavné úlohy z celoročného plánu školy boli
zverejnené v mesačných plánoch.
VI. PRIESTOROVÉ A MATERIÁLNO - TECHNICKÉ ZABEZPEČENIE
Materiálno-technické a priestorové vybavenie
školy považujeme za veľmi dobré. To neznamená, že všetkého máme
dostatok.
V tomto šk. roku sme zakúpili ďalšie počítače. Vybavili sme 2
počítačmi novú knižnicu, zriadili sme učebňu na dataprojekciu,
zakúpili sme ďalší výukový softvér, vymaľovali sme stravovaciu časť
novej budovy. Vo výstavbe je viacúčelové ihrisko s umelým trávnikom, v
priebehu jesene sa vybuduje ekologické ihrisko pre roč. 1.-4. v časti
školskej záhrady. Pracuje sa na projektoch na rekonštrukciu hlavnej
budovy, z európskych štrukturálnych fondov. Na budúci rok sa plánuje
zastrešenie budovy ŠJ a ešte teraz v septembri výmenu gumolitu v
jedálni.
VII. FINANČNÁ ANALÝZA
1. Dotácie zo štátneho rozpočtu
13 477 000,- Sk
2. Dotácie od zriaďovateľa
3 110 000,-
3. Príspevky, poplatky
196 000,-
4. Vzdelávacie poukazy
362 000,-
5. Iný príjem
214 000,-
VIII. AKTIVITY A PREZENTÁCIA ŠKOLY NA VEREJNOSTI
1/
Aktivity doplňujúce výchovno-vzdelávací proces Počet aktivít
Exkurzie 1.-
4. roč. 19
5. - 9. roč. 8
LVK 5.
- 9. roč. 1 - (23 žiakov)
Škola v prírode 1.
- 4. roč. 1 - (40 žiakov)
Výstavy 1.
- 4. roč. 7
5. - 9. roč. 7
Divadelné predstavenia
1. - 4. roč. 7
5. - 9. roč. 4
Filmové predstavenia
4
Výchovné koncerty
1. - 4. roč. 3
5. - 9. roč. 2
Otvorené hodiny
1. - 4. roč. 10
Besedy
1. - 4. roč. 3
5. - 9. roč. 5
Tvorivé dielne
1. - 4. roč. 10
Školské výlety
1. - 4. roč. 4
5. - 9. roč. 2
Záujmové krúžky:
33 krúžkov
spolu 649 žiakov
2/ Oslavy, podujatia
Slávnostné otvorenie školského roka
Vianočné oslavy
Triedne vianočné posedenie
Jedličková slávnosť
Rozlúčka so žiakmi končiacimi školskú dochádzku
Slávnostné vyhodnotenie školského roka
Slávnostné posedenie zamestnancov na konci šk. roka
Mestské oslavy Dňa matiek
Oslavy Dňa učiteľov
Mestská oslava Dňa učiteľov
Zber odpadového papiera
Zber gaštanov
Medzinárodný deň detí
Ľahkoatletické preteky roč.1.-4. v spolupráci so ZŠ maď
Podujatia ŠKD:
Októbrová šarkaniáda
Deň zdravej výživy spojený s ochutnávkou
Detský bazár
Strašiples - zábavno - súťažné popoludnie
Čas adventu – výstava detských výrobkov
Detský karneval
Deň Zeme – zábavno-poučné hry v prírode
Protidrogové aktivity: Škodlivosť fajčenia
Šťastný život bez drog
Vystúpenie folklórnych súborov
Súťaž v aranžovaní kvetín
Deň narcisov
Výstava ovocia a zeleniny
IX. SPOLUPRÁCA S INÝMI ORGÁNMI A INŠTITÚCIAMI
1. Spolupráca s radou školy bola dobrá. Rada
školy podporovala všetky aktivity vedenia školy, zamerané na
skvalitnenie materiálnych podmienok školy a aktivity na skvalitnenie
výchovy a vzdelávania. Vedenie školy pravidelne predkladalo správy o
činnosti, výsledkoch a problémoch školy.
2. Podobne kladne môžeme hodnotiť aj spoluprácu so
zriaďovateľom, čo sa týka starostlivosti a vytváranie vhodných
priestorových a materiálových podmienok školy. Určité nedorozumenie sa
vyskytlo
v súvislosti so systémom a metódami financovania originálnych
kompetencií.
3. Spoločný školský úrad zabezpečoval pre školy výmenu
skúseností, vzdelávanie pedagogických zamestnancov, rôzne výchovné
podujatia pre žiakov a ďalšie aktivity, ktoré školám pomáhali
skvalitňovať
vzdelávaciu činnosť. Spoluprácu hodnotíme ako dobrú.
4. Napriek tomu, že mesto má vlastného psychológa a
špeciálno-pedagogickú poradňu, v určitých intenciách sa obraciame o
pomoc aj na OPPP. Dlhé roky máme s nimi veľmi dobrú spoluprácu.
5. Ďalej spolupracujeme so zväzom záhradkárov. V tomto
roku naši žiaci vo vedomostnej súťaži organizovanej záhradkármi sa
umiestnili 10. a na 12. mieste v celoslovenskej súťaži. Zväz poskytuje
každoročne dotáciu na činnosť záujmových krúžkov. Dobrá je spolupráca
so ZŠ s VJM v meste, cirkvami, špeciálnou ZŠ, CVČ, krízovým
strediskom, strednými školami a materskou školou.
X. NÁVRHY OPATRENÍ
Za pozitívnu stránku v uplynulom období
považujeme dlhodobé plánovanie a z neho vyplývajúce dobré materiálno
technické zabezpečovanie výchovno-vzdelávacieho procesu s
prihliadnutím na požiadavky a nároky budúcich rokov.
Na veľmi dobrej úrovni sú preventívne výchovne aktivity školy ako
environmentálna výchova, výchova k materstvu a rodičovstvu,
protidrogová prevencia. Škola organizuje veľké množstvo podujatí s
výchovným zameraním, čím sa spestrí život detí v škole.
Dobre sú organizované voľnočasové aktivity detí ako nepovinné
predmety, záujmová činnosť, prístup k internetu a pod. Veľmi dobré sú
výsledky školy v práci s talentovanými žiakmi, dosiahnuté umiestnenia
vo vedomostných a iných súťažiach aj vo vyšších kolách. Dobrá je
starostlivosť o integrovaných a problémových žiakov, zabezpečený je
psychologický a špeciálnopedagogický servis priamo na škole. Škola
dosahuje dobré výchovno-vzdelávacie výsledky, absolventi školy úspešne
pokračujú v štúdiu na stredných školách.
Medzi oblasti našej práce, ktoré bude potrebné v budúcnosti
skvalitniť, patrí:
- činnosť metodických orgánov, ich zapojenie do kontrolného systému a
lepšie využitie ich poradenskej činnosti.
- dôslednejšie uplatňovanie spätnej väzby na vyučovacích hodinách a
sebahodnotenia žiakov
- nedostatočné využívanie kritérií na hodnotenie výchovných predmetov,
laboratórnych prác, praktických cvičení a na ukladani e
výchovných opatrení
- slabšia zapojenosť pedagogických zamestnancov do vypracovávania
projektov
- nedostatky v úprave písomností žiakov
- stále prevládajúce klasické formy vyučovania
- výchovno-vzdelávacie ciele vyuč. hodiny zosúladiť s uč. osnovami
X. RÔZNE
Záver:
Berúc do úvahy pozitívne stránky, našej
výchovno-vzdelávacej činnosti, nedostatky, ktoré sa v nej vyskytli,
hodnotenie štátnej školskej inšpekcie ako aj vlastné poznatky a
postrehy, môžeme konštatovať, že to bol úspešný rok, ktorý dobré meno
našej školy podporilo a potvrdilo a je dobrým východiskom pre úspešnú
prácu v budúcom školskom roku.
Správa bola prejednaná :
- pedagogickou radou dňa 31.8.2007
- radou školy dňa 25.10.2007
Mgr. Ernest Vereš
riaditeľ školy
začiatok správy
|